Коротко про LinkedIn та автоматичні підписи

Firstname Lastname is requesting an endorsement for work

Dear Yaryna,
I’m sending this to ask you for a brief recommendation of my work that I can include in my LinkedIn profile. If you have any questions, let me know.

Thanks in advance for helping me out.

-Firstname Lastname

Останніми днями отримала кілька аналогічних повідомлень. Якщо я достатньо добре знаю людину, зазвичай, для мене не становить проблеми написати їй кілька слів рекомендації. Але якщо людина просить, щоб я потратила свій час, то чому б їй не потратити кілька хвилин і не змінити стандартний текст запиту на рекомендацію?

Те саме стосується автоматичних підписів під листами електронною поштою. Якщо людина, з якою я "на ти" багато років, підписується, "З повагою, Іван Іваненко", а людина, яка сидить від мене в одному метрі і пише мені 100 листів на день, підписується "All the best, Jane Doe", то я точно знаю – перша людина мене навряд чи поважає, а друга – навряд чи щиро бажає мені всього найкращого. Це просто автоматичні підписи. І нічого особистого.

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

7 Responses to Коротко про LinkedIn та автоматичні підписи

  1. Бабич коментує:

    Ярыно оффтоп. У этого блога не обновляется rss. Только сейчас заметил, что существуют новые записи.

  2. Yaryna коментує:

    Упс. Дивно, наприклад, Профео зчитує. Перевіримо. Дякую за наводку.

  3. Volodymyr Dehtyarov коментує:

    Гугл рідер читає оновлення нормально.Якщо ж по темі – то ще кумедніше виглядають рекомендації із типовим текстом, щось на зразок "watches the budget sheet like a hawk" ))

  4. yaroslav hordiyevych коментує:

    гугл читає!а що так потягнулися за рекомендаціями, з роботою сутожно?

  5. Yaryna коментує:

    Привіт усім! Вибачайте, щойно зараз сюди дійшла. Думаю, в цей час багато хто перевіряє, чи є порох у порохівницях, ну і так далі. Просто зараз конкуренція за робочі місця буде дуже високою, тому варто робити все правильно. Те саме стосується будь-чого, практично: пропозиція явно перевищуватиме попит, ну і виживатимуть найкращі – сорі за банальність.

  6. Andriy коментує:

    А насправді це не є проблема користувача.По собі знаю, що в більшості мереж такого типу моменти підписів – досить ненав’язливо приховані і в результі користувач може і не знати, що його підпис FirstName LastName – так і відправляється…Інша справа, що той, хто зважає на саме такі дрібниці без врахування вищезгаданого факту – ризикує некоректно оцінити особу, яка ні в чому не винна.Професійна деформація 8)

  7. Andriy коментує:

    Більше того – даний факт – це чиста бага мережі, яка замість того, щоб ігнорувати і не вставляти автоматичний підпис, що незаповнений – пише всіляку лишню інформацію….

Залишити коментар